reklama

Inzerát

Cítiť sa vo svete stratený mi nie je vôbec cudzie. Cítim sa vytrhnutý z kontextu. Niekde som zastal, ale sakra, ani za nič si nemôžem spomenúť kde a kedy ! Možno mi chýba sila, možno chuť, ale bojovať proti ľudstvu ma už nebaví.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Hovoríš, "Milujem ťa"

... klameš !

Pokrytcom sa človek nestáva len tak, akoby odrazu... Niekto sa narodí a je z neho idiot, ktorý potrebuje hrať pred svetom formu. Ja osobne som sa stal pokrytcom len nedávno, dohnali ma k tomu ľudia okolo mňa. Viacerí ma serú, to áno, ale ak by som im to dal patrične najavo, a toho som ja schopný, ostanem sám. Tie prihlúple úsmevy na všetky strany,pseudo kamaráti, ktorí sú tu len pre to,aby som si nepripadal sám. Úbohé, no to ja viem.

Objímaš ma... láskaš...aj telom klameš !

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po čase sa mi zdá každá námaha vynaložená na boj zbytočná. Bojovať proti celému ľudstvu... Ah, keby aspoň niekto chápal moje rozpoloženie. Vygumované egoistické hlavy, mysliace na seba, na svoj zisk zo všetkého a motto : Keď mám mať koňa, dajte mi k nemu sedlo, uzdu, ohlávku aj tú skvelú stajňu ! A to všetko chcem so zľavou 75% alebo, poprípade, zadarmo. Nič si nevážia. Ne-na-žra-nosť !...

"Miláčik," hovoríš, "o dva dni mam narodeniny, videl si predsa to skvelé auto..."

cmuk.. "Milujem ťa !"

Zmizni mrcha ! Len mi kazíš ilúzie o láske !

Neznesiem jej plač, slzy... No znovu som katom ja, ja jedíný !

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pocit, že som vo svete sám... Že nikto nepremýšľa tak ako ja, ten pocit ma ubíja. Som reálne zmýšľajúci,no stále naivne veriaci, že svet.. že ľudstvo sa spamätá. Rozum používam výlučne na premýšľanie o veciach verejných, o veciach sveta.

Značka : MILUJ MA

Lucia Hrašková

Lucia Hrašková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som výnimočná a zároveň rovnaká, ale stále som to ja. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu